www.automodellvasar.hu Első magyar online autómodell újság

16feb/110

2011 Nürnberg, Játékvásár I. rész. (fényképes beszámoló)

Sokan kérdeztek már meg arról, hogy milyen is egy nagy, nemzetközi játékvásár. Nos: nagy. És nemzetközi.

A nürnbergi vásár szakmai rendezvény, azaz (elvileg) csak disztribútorok, kereskedők vehetnek rajta részt minden országból. Nagy üzletek köttetnek itt, évről-évre, sokan szerződéssel térnek haza.

A kiállító cégek mindent megtesznek, hogy a legjobb színben tűnjenek fel, elképesztő méretű standokat építenek fel, a magyar szemmel hihetetlen méretű vásáron. Utunk először a Norev standjához vezet. Persze az odajutás nem egyszerű, három városrész méretű pavilonon kell keresztül vergődnünk. Közben elhaladunk a Minichamps, a Bburago standok mellett és feltűnik, hogy évről-évre a cégek egyre nagyobb falakkal veszik körül magukat, aki megteheti, óriás falakt húz fel, hangszigetelt tárgyalóboxokat épít, hogy még véletlenül se szűrődjön ki egy hang sem az ott elhangzottakból.

A Norev idén a játék vonalban erősített, a 3 inchesnek (másoknál 1:55, avagy Matchbox méret) nevezett kategóriát szélesítette. A Showroom, Racing, Street Racer, Retro és Emergency sorozat csomagolása megváltozott és rengeteg hiánytermék is megjelent. Lesz nemsokára játszószőnyeg, többféle elektronikus garázs, Le Mans autópálya, autókilövő, de lesz komplett építkezés is munkagépekkel. Új kategóriával jelentkezik a francia gyártó, 1:18-as motorokkal. A Retro sorozatban például olyan klasszikusokkal, mint a Kawasaki Z900 (1972), a BMW R90 (1974), a Honda CB750 (1969), a Lambretta (1956), a Solex (1966), a Motobecane (1976), stb... A Showroomban pedig az Aprilia RSV4, Honda Hornet, Honda CBR 1000, Kawasaki Z750 és ZX10R, MV Agusta jeleskedik.

A vásárok sora Nürnberggel kezdődik február elején, ezért minden évben itt rukkolnak elő a gyártók az újdonságokkal, sokszor még csak prototípust látni a vitrinekben, ilyenkor ki is írják mellé, nehogy az apró illesztésbeli hibákat valaki már a kész modellnek tulajdonítsa.

A Norev idei újdonságaiból szemezgetve a teljesség igénye nélkül:

1:18-ban: Mercedes 200 sedan 1966 szürke és universal (kombi) fekete 1968, Citroen C4 WRC 2010 Loeb/Elena, Citroen 2Cv Charleston 1982, Audi A5 Cabriolet, S5 coupé és A5 coupé ezüst, Citroen CX 1974 arany, Jeep Willys 1942, Lamborghini Murcielago LP670-4 SV 2009 narancs és China Edition black 2010, valamint LP560 Gallardo Polizia, Lexus LS 460 2010 ezüst és fekete, MB 280SL 1969 fekete, Mini Cooper 2010 vörös, Peugeot 205 GTI 1990 zöld, Renault 5 1972 zöld, Renault Clio 16S 1991 piros, Volkswagen Golf Gti 1977 fehér, na és a várva várt BMW 550i Touring 2010.

1:43-ban Citroen DS4 2011, Isuzu Gemini ZZ1600, Jaguar E-type, Lancia Flavia Zagato, Mercedes Benz 300d Landaulet, Fiat Bravo 1995, Fiat 508 coloniale, 1949-es Opel Blitz, AC Aceca, Peugeot 3008 Hibrid 2011, Lancia D50 F1 1955, Dodge Challenger SRT8 coupé 2008, Fiat 1400 cabriolet 1950, Citroen Xm 1989, NSU Prinz IV 1963, stb...

A Provence Moulage szépséges műgyanta modelljei közül, a már megjelent Porsche 911 Clubsport 1984, Lexus LS460 és VW Golf Variant után a legjobban várt autók az Infiniti FX50s 2010 és a Nissan Pulsar Gti különböző verziói (svéd, RAC és Safari rally).

norev-stand8

Picture 1 of 35

DéTé (folytatás következik)

Megosztás:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Buzz
  • Add to favorites
  • Print
Hozzászólások (0) Trackbacks (0)

Még nincsenek hozzászólások


Hozzászólás

(required)

No trackbacks yet.